Sunday, June 14, 2015

ဗ်ာသာေရးကိုးကြယ္မႈ


ဗ်ာသာေရးကိုးကြယ္မႈ


သင္မေရးမီက သင့္ကဗ်ာရဲ႕ပံုသ႑ာန္ကိုေျဖပါ
လင္းပြင့္မႈဆိုတဲ့စကားကိုခဏခဏမသံုးခ်င္ေပမယ့္ လင္းပြင့္မႈလို႔ပဲသံုးရမယ္။
ကဗ်ာဆရာကတံျမက္စည္းလွည္းေနရင္း ကဗ်ာေပါက္စေလးကိုေျပးရိုက္လိုက္တယ္။
မွတ္ထား အဲ့ဒါ Epiphany ပဲ။ ဒါမသိရင္ကဗ်ာ လာမလုပ္နဲ႔။ Make it new စမ္းပါ။
အစဥ္အလာထဲကထြက္ခဲ့စမ္းပါ။ ဂိုဏ္းသစ္ေထာင္ပါ။ ပိုင္အိုနီးယားလုပ္ပါ။ ျပီးေတာ့
အစဥ္အလာမ်ားထပ္မံခ်မွတ္ပါ။ ယဇ္မပူေဇာ္နဲ႔။ရတယ္။ ငါ့ကိုပူေဇာ္။ ငါ့တရားကိုနာပါ။
ေဒါသၾကီးတဲ့သွ်ီ၀နတ္ရုတ္ေရွ႕ကဆြမ္းခြက္ကို ၾကြက္ကေလးႏိႈက္စားေနတယ္။
ခႏၱီစ တရားနဲ႔အံၾကိတ္ေနလိုက္ပါ။ ၾကြက္ကေလးကိုခြင့္လႊတ္ပါ။ ငါ့ကိုလည္းခြင့္လႊတ္ပါ။
(အဆက္အစပ္မဲ့တာမ်ားသြားေတာ့) ငါဘာလုပ္ေနတယ္ဆိုတာ ငါမသိရွာပါ။
အ၀ိဇၨာတရားကို ဂဂၤါျမစ္ေရခ်ိဳးျပီးသန္႔စင္ပါ။ ကဗ်ာဆရာ/မေတြ တံုးခုန္ဇယ္ခုတ္ေလာ့။
ေႏွာင္တြယ္ျခင္းကိုျဖတ္ေလာ့။ အ၀တ္အစားကိုစြန္႔ေလာ့။ ့
ထို႔ေနာက္ အ၀တ္အစားမပါေသာကဗ်ာမ်ားကိုေရးေလာ့။ က်ည္ဆန္ လိင္ကိစၥနဲ႔ မီးေလာင္ျခင္းမ်ား။
မီးကိုကိုးကြယ္ပါ။မီးကိုမညစ္ညမ္းေစရန္ ေသဆံုးသူအားမီးမရွိဳ႕ရ။ ျမင့္မားေသာေမွ်ာ္စင္ေပၚမွာ
သဘာ၀က်က်အေလာင္းေတြ။ ဇာရသုစၾတနဲ႔ ၃ရက္၃ည စကားစစ္ထိုးခဲ့တယ္။
သူကရစ္သမ္မိတယ္။ ကာရန္မဲ့ေပမယ့္ သူ႔ Flow ကျမန္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဓားသံလွံသံပါတယ္။
သူ႔ Flow နဲ႔ မိုဟာမက္ Flow နဲ႔ဆင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕ရိုးအျပင္ကိုထြက္လိုလွ်င္
ဆရာ့ကဗ်ာက်မ္းေလးေတာ့ တထိုင္တည္းျပီးေအာင္ေရးခဲ့ပါခင္ဗ်ာ။ ၀မ္တီဘုရင္က
စာအုပ္ေတြကိုျပာျဖစ္သြားေစတယ္။ ၀မ္တီကိုဆန္႔က်င္တဲ့ကဗ်ာေတြ၀ိုင္းေရးၾကတယ္။
ဒီလိုျပည္သူ႔ဘက္ေတာ္သားအျဖစ္ ႏွစ္ေပါင္း ၂၅၀၀ ေက်ာ္ကတည္းက . . . . . . . . ။
၀တ္ေက်ာင္းေတာ္ထဲကကြ်ဲေတြကို ႏွင္တံနဲ႔ေျခာက္ထုတ္လိုက္တယ္။ ျပီးမွ ေစာင္းတီးတယ္။
ေစာင္းသံက ပလံုပလံုလို႔ျမည္တယ္။ အီဇာနာဂ်ိက ပင္လယ္ထဲမွဓားကိုဆြဲထုတ္လိုက္ေသာအခါ
ဓားသြားေပၚရွိေရစက္ေလးမ်ားက်လာေသာအသံကဲ့သို႔။ အဲဒါဟာကဗ်ာလို႔ ယံုၾကည္ပါ။
ကဗ်ာဆရာက ေကာင္းခ်ီးေပးပါလိမ့္မယ္။ ဘုရားသခင္က သက္ရွိသက္မဲ့ေတြကို
Create လုပ္တာလား ။ Make လုပ္တာလား ။ အဲဒီ့ကိစၥမွာ ခံစားခ်က္ပါ/မပါ။
အတတ္ပညာ သံုးသင့္/မသံုးသင့္။ အဒမ္ကဧ၀ကိုဘယ္ဘာသာစကားနဲ႔ ခ်စ္ေရးဆို/စို သလဲ။
ဒါဟာေတြးစရာပါ။မေတြးနဲ႔။ေတြးတာနဲ႔မွားမယ္။ သိစိတ္ကိုသာ အလ်င္ပစ္လိုက္စမ္းပါ။
ကဗ်ာဟာ ေဂ်ရုစလင္ပါပဲ။ သူ႔အေပၚကို ဘုရားသခင္ေပါင္းစံုတက္ထိုင္ခဲ့တယ္။
ရွည္လ်ားတဲ့သမိုင္းနဲ႔ရႈပ္ေထြးတဲ့လိႈင္းေတြၾကား ေဂ်ရုစလင္သားေတြကေမးတယ္။
ငါတို႔ဘယ္ကဗ်ာဖတ္ရမလဲ တဲ့။ ဂ်က္သိုဥယ်ာဥ္ထဲကေတာင္ေ၀ွးကို ဆြဲႏႈတ္လို႔မရသလို
ကဗ်ာဆရာေတြရဲ႕ စိတ္ဓာတ္အျမစ္ကုပ္တြယ္မႈက သန္မာေၾကာင္းသမိုင္းထင္ရွားတယ္။
အေတာ္မ်ားမ်ားက သူ႔ကဗ်ာကို ထီးနန္းနဲ႔မလဲဘူးေျပာေလ့ရွိတယ္။
ယုဒကေတာ့ ေယရႈအသက္ကို အသျပာ၃၀ နဲ႔လဲတယ္။
သင့္ကဗ်ာေခါင္းစဥ္ကို ေ၀ဖန္လွ်င္ သင့္ကဗ်ာစာသားကိုပါေ၀ဖန္ခိုင္းလိုက္ပါ။
ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္ Welcome ပါ။ ဧဟိပႆိေကာ ပါ။
ဒီကဗ်ာကေတာ့ မဟာျဗဟၼာမင္းခံတြင္း၀က ဆင္းသက္လာတာ မဟုတ္ပါ။

မွဴးေနဝန္း

No comments:

Post a Comment