ဦးေႏွာက္ေတြေခၽြးေစာ္မနံဖို႔
ႏွလံုးသားကိုေခါင္းမွန္မွန္ျဖီးပါ
လူကိုၾကည့္လိုက္လွ်င္
အျမဲလိုလိုညွင္းသိုးသိုးႏွင့္။ မုတ္ဆိတ္ႏႈတ္ခမ္းေမြးေတြက ၾကမ္းၾကမ္းေထာ္ေထာ္။ အက်ၤ
ီ အ၀တ္အစားက မသပ္မရပ္။ ရူပကာကလည္း ခ်ဴခ်ာသည့္အထဲပါ၀င္ေနသည္။ ဘုရားစူး ေဆးေက်ာင္းေတာ္သားၾကီး
ျဖစ္ပါေပသည္။
သူေနသည့္အေဆာင္က ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ။
ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း၏ ေအာက္ထပ္အခန္းေလးတြင္ သူႏွင့္အျခား ေဆးေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ေနၾကသည္။
ထိုအခန္းထဲမွာ အရက္ကို ကၽြတ္ကၽြတ္အိတ္ႏွင့္ထုပ္ျပီး ေသာက္တတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကျမင္ေတာ့
- မင္းႏွယ္မေကာင္းပါဘူးကြာ - ဟုေျပာလွ်င္လည္း ပါးစံုၾကီးေဖာင္းကားျမင့္တက္လာေအာင္ ေခါင္းတညိတ္ညိတ္ျပံဳးျပတတ္သည္။
ဘာမွျပန္မေျပာ။
သူငယ္ငယ္က ၇တန္းေလာက္အထိ ကိုရင္၀တ္ႏွင့္ေက်ာင္းတက္ခဲ့ရပါသတဲ့။
အဂၤလိပ္စာကို ထိုအခ်ိန္အထိ ေကာင္းေကာင္းသင္ယူခဲ့ရျခင္းမရွိ။ မိသားစုက လယ္သမားယာသမားေတြျဖစ္သည္။
သူဆယ္တန္းေရာက္ေတာ့ အဂၤလိပ္စာဆရာၾကီးက လက္ေရးဆက္ေရးနည္းကို ၁ လေလာက္က်င့္ခိုင္းတာခံရသည္။
ဆယ္တန္းပထမႏွစ္ သူက်သည္။ ေနာက္တစ္ႏွစ္ ျပန္တက္ေတာ့ သူေၾကာက္သြားျပီ။ သူ၏ အေျပာင္ေျမာက္ဆံုးအရည္အခ်င္းမွာ
ထပ္၍ရံႈးနိမ့္မႈျဖစ္ရမည္ကို ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္း ပင္ျဖစ္သည္။ ဆယ္တန္းျပန္ေျဖသည့္ႏွစ္မွာ
သူစာကိုေသခ်ာလုပ္သည္။ သို႔ေသာ္ အရြယ္ကလည္း အနည္းငယ္ၾကီး လူကလည္းရင့္ရသည့္ၾကားထဲတြင္
ရြာမွာဆိုေတာ့ စၾကေနာက္ၾကသည့္ဒဏ္ကို သူအေတာ္ခံခဲ့ရသည္။ အတြက္အခ်က္ ႏွင့္ပတ္သက္လာလွ်င္
သူကရသည္။ သို႔ေသာ္ ဆရာႏွင့္တြက္ပံုတြက္နည္းမတူ။ အေျဖေတာ့ထြက္သည္။ မွန္ေနသည့္ တုိင္ေအာင္
သူ႔ခမ်ာ အေျပာအဆိုမလြတ္ရွာ။ ဆယ္တန္းကိုဒီႏွစ္မွာေတာ့ သူေအာင္မည္မွန္းသိေနသည္။ သူ႔ကို
အေတာ္မ်ားမ်ားကလည္း ေရေၾကာင္းတကၠသိုလ္ေကာင္းသည္ဟု ေျပာသည့္အတြက္သူ႔စိတ္ထဲမွာ ေရေၾကာင္းတကၠသုိလ္
ဆိုတာကိုစြဲေနသည္။ တကယ္တမ္းအမွတ္ထြက္ေတာ့ ေရေၾကာင္းကိုမမီ။ ေဆးေက်ာင္းေယာက်္ားေလးအမွတ္ကိုေတာ့မီသျဖင့္
ေဆးေက်ာင္းကိုေရာက္လာသည္။ အသက္ေျခာက္ႏွစ္ေလာက္မွ ေက်ာင္းစေနရျပီး ဆယ္တန္းကို၂ခါေျဖခဲ့ေသာသူသည္
ေဆးေက်ာင္းရွိ ေက်ာ့ေမာ့ရွင္းသန္႔ ေနေအာင္ေနေသာ ေကာင္ေလးေကာင္မေလးမ်ားၾကားတြင္ တမ်ိဳးတဖံုထူးျခားေပၚလြင္ေနသည္။
သည္လိုႏွင့္ ေပေပေတေတကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေပါင္းမိၾကေတာ့၏။
သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ေပါင္းမိေစသည့္အေၾကာင္းအရာမ်ားတြင္
စာသင္ႏွစ္မ်ားက်ရံႈးရာမွ ျပန္လည္ဆံုဆည္းျခင္း ကိစၥရပ္မ်ားလည္းပါ၀င္ၾကသည္။ ရံႈးနိမ့္သူအခ်င္းခ်င္း
မ်က္၀န္းဆံုမိေသာအခါ ပိုမိုနားလည္စာနာတတ္ၾကသည္ မဟုတ္ ပါေလာ။ သို႔ႏွင့္ ေန႔လည္ေနခင္း
အားလပ္ခ်ိန္မ်ားမွာ သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မ်ားတြင္ ခိုနားၾကေလေတာ့၏။ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ
ဂ်ာနယ္ေတြအပံုလိုက္ထားထားသည္။ ၾကိဳက္ရာယူဖတ္။ ကၽြန္ေတာ္က ဆိုင္ကငွားထားေသာ စာအုပ္တစ္အုပ္ထုတ္ဖတ္လွ်င္ဖတ္မည္။
သုိ႔မဟုတ္ တစ္ခုခု ေရးေနမည္။ သူက ဂ်ာနယ္ဖတ္ရာမွ အေၾကာင္းအရာတစ္ခု ကိုေတြ႕သြားလွ်င္
ခ်က္ခ်င္းေခါင္းေထာင္ထလာျပီး “ေဟ့ေရာင္ မင္း လူ႔အခြင့္အေရးဆိုတာကို လက္ခံလား” ဆိုတာမ်ိဳး
ထထေဖာက္တတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လုပ္လက္စ အလုပ္ကိုရပ္ျပီး သူေျပာတာကိုနားေထာင္ရသည္။
“ငါ့အေနနဲ႔ ေတာ့ လူ႕အခြင့္အေရးဆိုတဲ့စကားကို အခုေနာက္ပိုင္း ေပၚပင္ဆန္ဆန္သံုးလာသလိုပဲကြာ။
အဲ့ဒါၾကီးကို မၾကိဳက္လွဘူး” ဟု ဆိုတတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္းေတြးေတြးဆဆ ျပန္ေျပာရပါသည္။
ကမာၻေပၚမွာ လူ႔အခြင့္အေရးခ်ိဳးေဖာက္ခံေနရသူ ေတြ တပံုတပင္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာကို
ထိုသို႔ေသာကိစၥေတြ ၾကားေနျမင္ရေၾကာင္း။ “မင္းက ဘာလို႔ လက္မခံႏိုင္ရတာလဲ။ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားနဲ႔ေတြးၾကည့္ရင္
လူ႔အခြင့္အေရးဆိုတာ ရွိသင့္တယ္မဟုတ္ဘူးလားဟ” ဟု ကၽြန္ေတာ္ကေမးလွ်င္ သူကသည္လိုျပန္ေျပာျမဲျဖစ္သည္။
“ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားဆိုတာ တကယ္သာလိုက္နာက်င့္သံုးတတ္ရင္
စာတတ္စရာမလိုဘဲ ဘ၀ကို အေကာင္းဆံုး ျဖတ္သန္းသြားႏိုင္တဲ့သေဘာတရားပဲကြ။ ဒီလူ႔အခြင့္အေရးဆိုတာက
သူတစ္က်ပ္ရရင္ ငါလည္းတစ္က်ပ္ရရမယ္ဆုိတဲ့ အတၱကိုဗဟုိျပဳတဲ့အေတြးအေခၚပဲ။ ငါက လူ႔အခြင့္အေရးဆိုတာကို
မလိုလားလို႔ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကိစၥတိုင္း အေျခအေနတိုင္းမွာ လူ႔အခြင့္အေရးဆိုတာၾကီး
ထည့္ထည့္စဥ္းစားရင္ေတာ့ အားလံုးရႈပ္ေထြးျပီး ေျဖရွင္းရခက္ကုန္မယ္။ တစ္ခါတစ္ေလကိုယ္က
နာသင့္ရင္လည္း နာေပးလိုက္ရတာေတြရွိသလို အဖြဲ႕အစည္းအတြက္ မ်က္လံုးစံုမွိတ္ျပီး လုပ္ရမယ့္
အေျခအေနေတြလည္းရွိတာပဲ”
ကၽြန္ေတာ္က နားေ၀တိမ္ေတာင္ ပံုစံမ်ိဳးျငိမ္ေနလွ်င္
သူကဂ်ာနယ္ကိုငံု႕ျပီးျပန္ဖတ္ေနျမဲျဖစ္သည္။ အမွန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာလည္းသူ႔လိုအေတြးမ်ိဳးရွိေၾကာင္း
ရိုးရိုးသားသား၀န္ခံလိုပါသည္။ လူေလာကအရႈပ္အေထြးေတြကို လံုး၀ ေျပလည္သန္႔စင္သြားေအာင္ေျဖရွင္းႏိုင္မည့္နည္းလမ္းမရွိဟု
ကၽြန္ေတာ္ျမင္မိသည္။ တစ္ဖက္ကိုနင္းခ်လိုက္လွ်င္ အျခား တစ္ဖက္မွာေထာင္တက္သြားမည္မွာ
အေသအခ်ာပင္။ အကယ္၍ေျပလည္ေအာင္ေျဖရွင္းႏိုင္လွ်င္လည္း အခိုက္အတန္႔ပင္ ျဖစ္မည္။ ထိုေကာင္းမြန္လွပါသည္ဟူေသာ
အေျခအေနအတြင္းမွပင္ အျခားေသာဒိုင္မင္းရွင္းမွ ပဋိပကၡအသြင္တစ္ခုသည္ ေပၚေပါက္လာဦးမည္ျဖစ္သည္။
တကယ္တမ္းက အျဖစ္အပ်က္အေျခအေနမ်ားကို ၾကိဳးစားအားထုတ္မႈကမၼစိုက္၍ ေျပာင္းရတာလည္းေျပာင္း၊
ထိုအျဖစ္အပ်က္ကိုရႈျမင္သည့္မိမိ၏အျမင္ကို ျငိမ္းခ်မ္းေသာ အလိုက္သင့္ႏွလံုးသြင္းတတ္ေသာ
အသြင္တစ္ရပ္ဘက္ကိုလည္းလွည့္ေျပာင္းေပး .. ထိုမွသာအဆင္ေျပမည္ျဖစ္သည္။ သည္လုိမဟုတ္ဘဲ
မိမိလိုခ်င္ေသာ အေျခအေနတစ္ရပ္ကို ဇြတ္ဖန္တီးတည္ေဆာက္ျပီး လြယ္လြယ္ႏွင့္ျဖစ္မလာေသာအခါ
အစိုးမရတတ္ေသာသေဘာ ကိုေမ့ေလ်ာ့လွ်က္ လူမွာေဆာက္တည္ရာမရျဖစ္တတ္သည့္ သာဓကေတြ သမိုင္းမွာတစ္ပံုတစ္ပင္ရွိခဲ့ျပီးျပီ။
“အနတၱကို ေမ့ထားလို႔မရဘူးကြ”
ထိုသုိ႔ကၽြန္ေတာ္က တေရးႏိုးမွ ထေျပာလွ်င္လည္း
သူကဆတ္ခနဲေခါင္းေထာင္ျပီး ေတြးေနတတ္သည္။ ျပီးရင္ သူသေဘာေပါက္ေၾကာင္း မ်က္၀န္းမ်ားကတစ္ဆင့္ေျပာတတ္သည္။
သူ႔မွာေတြးတတ္ေခၚတတ္ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားႏိုင္စြမ္းေတြ အမ်ားၾကီးရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္သိသည္။
ေက်ာင္းစာ၏ျပင္ပျဖစ္ေသာ ဘ၀ဆိုင္ရာအသိအျမင္ေတြသူအမ်ားၾကီး ေတြးထား ျပီးျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္သူသည္
အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္စြာပင္ ေခါင္းမာတယူသန္သူလည္းျဖစ္သည္။ ေျခေျချမစ္ျမစ္ရွိေသာ အမွန္တရားကို
သေဘာေပါက္ေသာ္လည္း သူလက္ခံထားသည္ကပုဂၢိဳလ္ေရးအစြဲမကင္းေသာ အယူအဆမ်ားသာ ျဖစ္ေနျပန္သည္။
တစ္နည္းေျပာရလွ်င္ သူရဲေကာင္း၀ါဒသမားျဖစ္သည္။ ဗုဒၶ၏ေမတၱာလမ္းစဥ္ကို သက္၀င္ေလးနက္စြာ
ေဆြးေႏြးေနရင္း “ငါက ဟစ္တလာလိုလည္းၾကမ္းခ်င္ေသးတာကြ”ဟု စပ္ျဖီးျဖီးထေျပာတတ္ျပန္သည္။
နားေထာင္သူ ကၽြန္ေတာ့္အေနျဖင့္ ဘယ္လိုနားလည္ရမွန္းမသိ။ ထိုကဲ့သို႔သူ ထျပီးလိုင္းေၾကာင္လွ်င္
သူ႔ေခါင္းသူျပန္ပြတ္ရင္း စပ္ျဖီးျဖီး လုပ္တတ္သည္မွာ သူ႔အက်င့္ပင္ျဖစ္သည္။ သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္
ကိစၥတစ္ခုကို ႏိႈက္ႏိႈက္ခၽြတ္ခၽြတ္ေဆြးေႏြးလို႔ရသည္။ သို႔ေသာ္ အဆံုးသတ္နိဂံုးဆြဲရာ၌တစ္လမ္းဆီကြဲထြက္သြားျမဲျဖစ္သည္။
တစ္ခါကလည္း အိုရိႈး၏အၾကမ္းမဖက္ေရးအျမင္ဆိုသည့္စာအုပ္ႏွင့္ပတ္သက္၍
ေန႔လည္ခင္းတစ္ခုလံုးစာ သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ထိုင္ျငင္းခံု ေနခဲ့ဖူးသည္။ အိုရႈိးကဂႏၵီ၏လုပ္ရပ္အခ်ိဳ႕ကိုရႈပ္ခ်သေယာင္ဆိုသည္။
ဂႏၵီ၏လုပ္ရပ္ေတြက မေကာင္းမဟုတ္။ ေကာင္း၏။ သုိ႔ေသာ္လူတိုင္းမလုပ္ႏိုင္မက်င့္ႏိုင္။ ဂႏၵီကသူ႔ပရိသတ္မ်ားက
သူ႔လိုမလုပ္ႏိုင္၊ေမတၱာမထား ႏိုင္၊ သည္းမခံႏိုင္ေသာအခါ ဂႏၵီကအစာငတ္ခံလိုက္သည္။ ထိုအခါ
ဂႏၵီကိုခ်စ္ေသာသူမ်ားက ဂႏၵီ၏သေဘာကို လိုက္ရေတာ့၏။ အမွန္တကယ္ကမူ ဂႏၵီကသူ႔ပရိသတ္၏ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာလြတ္လပ္ခြင့္ကို
ျပန္အၾကမ္းဖက္လိုက္တာ ပင္ျဖစ္သည္ဟူေသာသေဘာမ်ိဳး အိုရႈိးကဆိုလိုသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ထိုအေၾကာင္းသူႏွင့္ေဆြးေႏြးေတာ့
သူကအေၾကာက္ အကန္ျငင္းသည္။ လံုး၀လက္မခံ။ သူကအထုပတၱိက်မ္းေၾကဟုဆိုရေလာက္ေအာင္ ေတာ္ေတာ္ဖတ္ဖူးသူလည္း
ျဖစ္သည္ကိုး။ ဂႏၵီ႕ဘက္မွေန၍ အိုရိႈး၏အျမင္ကိုပယ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က အိုရိႈးဘက္မွေနသည္။
“ဗုဒၶေတာင္ သူ႔ဓမၼကို အတင္းအၾကပ္မက်င့္သံုးခိုင္းခဲ့ဘူး။” ဟုကၽြန္ေတာ္ကေျပာလွ်င္ သူပံုၾကီးမွာရယ္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္
မရွဴႏိုင္ မကယ္ႏိုင္ျဖစ္ေတာ့သည္။ သူကအခ်က္အလက္ေတြထုတ္ေတာ့သည္။ ဂႏၶီကို မဟတၱမဆိုတဲ့အမည္တပ္တာ
သာမာန္ ေၾကာင့္ေတာ့မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ဒီေလာက္လူအမ်ားၾကီးကလက္ခံထားတာ သူ႔လုပ္ရပ္ကမွန္ကန္လို႔ပဲျဖစ္ေၾကာင္း၊
ဒီလို မသင့္ေလ်ာ္တဲ့နည္းလမ္းသံုးခဲ့ရင္ ဒီေလာက္အထိအရွိန္အ၀ါၾကီးႏိုင္စရာမရွိေၾကာင္း၊
သူဖတ္ဖူးသမွ်လူပုဂၢိဳလ္ေတြထဲမွာ ဂႏၵီေလာက္အျပစ္ကင္းတာမေတြ႕ဖူးေၾကာင္း စသျဖင့္ေျပာသည္။
ကၽြန္ေတာ္က ျပံဳးစစႏွင့္ “ဗုဒၶကေတာင္ ကာလာမ သုတ္ေတာ္ကိုေဟာခဲ့ေသးတာပဲကြာ။ သူမ်ားလက္ခံတိုင္းလည္း
လက္ခံစရာမလိုပါဘူးမဟုတ္လား။ ကိုယ့္အသိဥာဏ္နဲ႕ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားျပီးလက္ခံဖို႔ျငင္းပယ္ဖုိ႔က
အဓိကမဟုတ္လား” ဟု ျပန္ေထ့ေလ့ရွိသည္။ အမွန္က ကၽြန္ေတာ္က အိုရွဳိး၏ အျမင္ကို လက္ခံလြန္းသေဘာက်လြန္း၍မဟုတ္။
မိမိဖတ္ထားသည္ကို သူ႔ကိုျပန္ေျပာျပရံုသာျဖစ္သည္။ သူကသာဂႏၶီ၏ ဘက္ေတာ္သားအျဖစ္ ရွဴးရွဴးရွားရွားျဖစ္ေနျခင္းသာ။
“ဥပမာကြာ ဗုဒၶပြင့္ေတာ္မူစကာလမွာ ျဗဟၼာဘံုကိုသာ အျမင့္ဆံုး အျမတ္ဆံုးလို႔ယူဆထားသူေတြ
တစ္ပံုၾကီးပဲ။ အားလံုးလက္ခံထားတာ။ ဒါေပမယ့္ဗုဒၶကေတာ့ သံသရာထဲကအျမန္ လြတ္ေျမာက္ဖို႔ကိုသာ
တိုက္တြန္းျပီး လူနတ္ျဗဟၼာစည္းစိမ္ေတြကို သံသရာရွည္ေၾကာင္းတရားေတြအျဖစ္ ပယ္ခဲ့တာပဲ
မဟုတ္လား။ အဲဒီ့အခ်ိန္က ဒီအသိအျမင္ရွိသူက ဗုဒၶတစ္ပါးပဲရွိဦးမွာေလ။ အမ်ားလက္ခံတုိင္းမွန္တယ္လို႔
ယူဆရမွာလား” ဟု ကၽြန္ေတာ္က ထပ္ေထာက္လွ်င္ သူ႔ေမးေစ့ၾကီးသူပြတ္ျပီး ရယ္ေနတတ္သည္။ ျပီးေတာ့မွ
“ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကြာ ငါကေတာ့ ဂႏၵီလုပ္တာၾကိဳက္တယ္” ဟု ဆိုျမဲျဖစ္သည္။ အမွန္ေတာ့ သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္မတူညီေသာရႈေထာင့္မွၾကည့္ျပီး
အႏိုင္အထက္ စကားရည္လုေနၾကတာကို ထုိစဥ္ကတည္းက သတိျပဳမိပါသည္။ အိုရွဳိးၾကည့္သလို ဂႏၵီ၏လုပ္ရပ္ကို
စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ရႈေထာင့္ ဘာသာေရးအျမင္ႏွင့္ၾကည့္လွ်င္ အၾကမ္းဖက္သည္ဟုဆိုခ်င္ကဆိုႏိုင္ေသာ္လည္း
အမ်ိဳးသားေရးလႈပ္ရွားမႈ အျမင္ႏွင့္ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ေတာ့ အျငိမ္းခ်မ္းဆံုးအညွင္သာဆံုး
လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားအျဖစ္ေတြ႕ရမည္ျဖစ္သည္။
အထက္မွာဆိုခဲ့သလိုပင္ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းသည္
သူ၏အေျပာင္ေျမာက္ဆံုးအရည္အေသြးတစ္ခုျဖစ္သည္။ လူပံုကသာ ၾကမ္းေသာ္လည္းသူရန္မျဖစ္ရဲ။ မဟုတ္တာမလုပ္ရဲ။
အရက္ေသာက္တတ္သည္ကလြဲျပီး က်န္ေသာမဟုတ္ မဟတ္ကိစၥေတြသူေရွာင္သည္။ သူကေတာ့ ျပန္ခံရမွာေၾကာက္လို႔မလုပ္တာဟုပဲ
ေျပာေလ့ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္က အေၾကာက္တရားဦးစီးျပီးေရွာင္ၾကဥ္တာထက္စာရင္ မလုပ္သင့္မလုပ္ထိုက္လို႔ဆိုတဲ့
အသိတရားနဲ႔ေရွာင္တာက ပိုအက်ိဳး မရွိဘူးလားဟု ေျပာလွ်င္သူကရယ္သည္။ “မင္းတို႔ေတြက စာအုပ္ၾကီးသမားေတြ၊
စိတ္ကုိအရိုးသားဆံုးမေနၾကဘူး။” ဘာဘာညာညာသူျပန္ေျပာတတ္သည္။ ထားေတာ့။ သူကစာအရမ္းလုပ္သည္။
သို႔ေပမင့္သူကသူ႔ကိုယ္သူ ဥာဏ္မေကာင္းဘူးဟု စိတ္စြဲေနသည္။ စာေမးပြဲနီးလွ်င္စိတ္ပူပန္မႈအရမ္းမ်ားသည္။
ကၽြန္ေတာ္က ထံုးစံအတုိင္းမတုန္မလႈပ္ အိပဲ့အိပဲ့ေကာင္။ မႏွစ္က Part 1 ေအာင္စာရင္းထြက္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ကအကုန္ေအာင္သည္။ ေက်ာင္းထဲလွမ္းမ၀င္ခင္ ကတည္းက ကၽြန္ေတာ့္ကိုတျခားသူေတြလာေျပာသျဖင့္
ေအာင္မွန္းသိျပီးျဖစ္သည္။ ေအာင္စာရင္း LCD ကိုေမာ့ၾကည့္ ေနေသာသူ႔ကိုေတြ႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့စိတ္ထဲသူေအာင္မည္ပဲထင္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ေအာင္ေသးတာကိုး။ တကယ္တမ္းမွာမူ သူက ၂ ဘာသာဆပ္ပလီထိေနသည္။ သူကေတာ့ အျပံဳးမပ်က္။
ကၽြန္ေတာ္ကသာ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရသည္။ ေက်ာင္းထဲခဏေနျပီးေနာက္ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ထိုင္ျဖစ္ၾကသည္။
“ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတာပဲကြာ။ အေျခအေနကိုအတင္းေျပာင္းယူ လို႔ဘယ္ရမလဲ။ အနတၱသေဘာကုိေမ့လို႔မရဘူးေလ”
ဟု သူက စပ္ျဖီးျဖီးေျပာသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ရယ္ေမာမိေတာ့သည္။
သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္တို႔က ဂ်မ္းၾကီးဟုေခၚၾကသည္။
ဂ်မ္းၾကီးသည္အျမင္ပိုင္းဆိုင္ရာအရ ေတာက္ပထည္၀ါမႈလံုး၀မရွိ။ နံနံေစာ္ေစာ္ညစ္ညစ္ပတ္ပတ္ပံုစံမ်ိဳးၾကီးျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္သူ႔ကိုအဖြဲ႔ထဲမွ ခပ္တည္တည္ၾကြၾကြရြရြေနတတ္ေသာ ကေလးမမ်ားကပင္ ခင္ခင္မင္မင္ရွိၾကသည္။
ႏွလံုးသားလွပေသာ သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ခင္မိသည္မွာလည္းမဆန္းေတာ့။ သိေတာ့သိတယ္၊ ဒါေပမယ့္
ငါလုပ္ခ်င္ရာလုပ္မယ္ - ဆိုသည္မွာ ဂ်မ္းၾကီး၏ခံယူခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။ သူသည္အခုထိ ေခါင္းမာတုန္း၊
သူရဲေကာင္းကိုးကြယ္မႈကိုက်င့္သံုးေနတုန္း၊ သူပုန္စိတ္ရွိတုန္း၊ သူကိုယ္တိုင္ကမဟုတ္တာမလုပ္ေပမယ့္
သူမ်ားလုပ္မယ္ဆိုလွ်င္လည္း ထိုသူ႔ဘက္ကပင္ေရွ႕ေနလိုက္ကာ ေျမွာက္ေပးတတ္တုန္း၊ ျပီးလွ်င္ေမးေစ့ရွိမုတ္ဆိတ္
ၾကမ္းၾကီးမ်ားကို ပြတ္ကာျပံဳးတတ္တုန္း၊ လူၾကားထဲမေရွာင္တံေတြးတပ်စ္ပ်စ္ေထြးတုန္း၊ စာဖတ္လွ်င္ေခါင္းငံု႔လွ်က္
အက်ၤ ီေကာ္လာကိုလက္ႏွင့္ဆြဲျပီး ႏွာေခါင္းေပၚအုပ္ထားတတ္တုန္း(၄င္းမွာ ဘာအေၾကာင္းမွန္းလည္းမသိ။
သူ႔အက်င့္ျဖစ္ပံု ရသည္) ၊ ေရ၂ရက္ေလာက္မခ်ိဳးဘဲအိပ္ေနတတ္တုန္း။ မည္သို႔ပင္ဆိုေစ သူႏွင့္
စကားေျပာလိုက္ရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အေတာ္ကိုစိတ္အဆာေျပသည္။ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိတ္ယူညွိဳ႕ငင္မႈရွိလွ်င္
ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနျဖင့္ ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အျပစ္အနာမ်ား၊ လူမႈ၀န္းက်င္ကသတ္မွတ္ထားသည့္
လူၾကီးလူေကာင္းလက္ခကၡာအေရးအေၾကာင္းမ်ားကို ေမ့ေလ်ာ့ထား ႏိုင္ၾကပါျပီ။ ထြန္ေရးငင္ထားေသာေျမစိုင္ခဲမ်ားၾကားမွ
၊ ေကာက္ရိုးပံုမ်ား သက္ကယ္အိမ္မ်ားၾကားမွ လွပႏူးညံ့ေသာ ႏွလံုးသားမ်ား၊ ေတြးေခၚတတ္ေသာဦးေႏွာက္မ်ား
သီးပြင့္လာတတ္ပါေသး၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ယခုထက္ပိုမို မွ်တသင့္ေလ်ာ္ေသာ ေျမ၊ေရ၊ေလ၊ေနတို႔ႏွင့္တကြ
ဥယ်ာဥ္မွဴးေကာင္းမ်ား၊ လယ္သမားေကာင္းမ်ား၊ လက္သမား၊ပန္းပုဆရာေကာင္းမ်ားကိုလည္း လိုအပ္ေနေသးသည္ဆိုတာကေတာ့
အားလံုးထင္သာျမင္သာရွိၾကမည္ ထင္ပါသည္။ ။
မွဴးေန၀န္း
No comments:
Post a Comment